Cumartesi

şafak 2...

babiş aradı...
"napıyon?"
"iyi!"
"umarım hazırlık yapıyorsundur?"
"yapmam mı? üç gün üç gecedir hazırlıklardayım! senin için bugün pera müzesine bile gittim (kültürel hazırlık)"
"başka?"
"bu arada canım ciğerim'e uğradım (ciğer hazırlığı)"
"geçen gitmiştik ciğerleri kokmuştu!"
"o senin dediğin hulusi!"
"haa unutmuşum! tamam be karıştırdım."
"kasap hulki et hazırlığı yapıyor (gırtlak hazırlığı)"
"wovv"
"bana kaymaklı lokum al!"
"hazırlıklar osmanlı sünnet düğünlerini geçti!"
"o ne bee?"
"sana sahan yağması yapacam (internete bak)!"



"baktım bir şey çıkmadı!"
"osmanlı sünnet sahan yağması at meydanı diye ara!"
"sen başka neler yaptın anlat... erik istiyorum"
"mevsim diye yeşil erik, taze sarımsak ve kuzu etiyle erik aşı yapacam!"
"hımmm"
"yarın pazar var çilek, kiraz, erik de alırım!"
"peki hacı mantı yiyecektik?"
"beyoğlu'nda bir mantıcı buldum!"
"..."
"yalnız evi havalandıramadım!"
"niye ki?"
"kurbağalı dere kokuyor!"
"????"

hamiş; bu da benim suçum değil! onu belediyeye sormalı!"









1 yorum: