Cuma

kıyamet ne zaman kopacak?


babiş dedi ki akşam, "bu gece yarısı kıyamet kopacakmış!" tv'de "bi adamlar" söylemiş hatta saatini bile vermişler; o da arkadaşlarıyla kararlaştırmış bekleyeceklermiş gece yarısını!

birkaç söz söyledik, anlatmaya çalıştık ki "kıyamet dediğin öyle geldim, geliyorum demez durduğu yerden hiç kopmaz!" anlatamadık!

gitti geldi, tepemizde bir kaç kez daha söylendi, beklemeye başladı kıyameti; arada da laf sokuşturdu yanımıza geldiğinde, "öyle cool baba pozları kesme, sen de korkuyorsun itiraf et!" dedi, "cool" ne demek bilmediğimizden ses etmedik!

arada mutfağa gidip geliyoruz ama mutfak bizim mutfak değil, bıraktığımız gibi hiç değil; sanki biraz sonra kıyamet kopacak, "aman boşver babiş'i!" der gibi tencere tava, tabak çanak dağ gibi!

babiş'e dedik ki sonunda, "dua et bu gece kıyamet kopsun yoksa yarın akşama kopacak kıyametin yanında hiç kalır!"

sağlıkla...

3 yorum:

  1. Ben pek haberleri izlemiyorum da ondan soruyorum... Kopmamismiydi kiyamet zaten?

    YanıtlaSil
  2. Bazı şeyler değil iyi anlaşılır.
    Belki de bir dil çevirmeni LÜTFEN koyabilirsiniz.
    Volvere okumak için.
    ARJANTİN selamlar
    BARBARA

    YanıtlaSil
  3. Hacemos lo que quieras! saludos desde Estambul!

    YanıtlaSil

yorum yazın

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.